Sunday, August 12, 2012

Luahan Hati ..

Salam,
Saya hari ni nk luahkan perasaan hati saya boleh?

Saya sering duibuli kawan2 rapat saya.. atau senang citer geng Fairafiranash (group saya) .. walaupon itu sume kawan2 rapat saya tp sayasering dibuli.. saya hanya sabar menahan keperitan hati saya.. :(
Sampailah satu hari, saya dapat berita yang saya perlu ke U.S.A.. saya menangis sbb sayang nk tinggalkan kwn2 baik saya (Fairafiranash Gorup) .. walaupon saya sering dibuli.. tp dikala saya sunyi dorang lah yg menggembirakan saya.. org lain pon ade.. tp saya lebih syg group saya.. saya syg sangat nk tinggalkan dorang.. termasuklah satu lagi kwn baik saya iaitu syasya.. dye baik dn sangat comel dengan suaranya yang sangat seperti budak2.. :).. begitu berat sangat hati nk tinggalkan kwn2 yg sangat setia kepada saya.. saya juga x sanggup nk tinggalkan boyfriend saya.. :( .. suatu hari, kawan saya dari group Fairafiranash .. iaitu Nashwa dan Radiatul memberi cadangan untuk mencapai impian saya iaitu duduk serumah dgn kwn2 baik saya.. dorang memberi cadangan duduk resort .. saya happy dan teruja sangat .. saya juga rasa x sabar sangat nk pegi.. harap2 ayah saya kasik :( .. sampai sini je lah luahan hati saya.. air mata saya dh keluar bagai air terjun ni.. kalau diteruskan lagi saya menangis kan..

Salam mesra,
Fatihah
Selamat Berseronok ^0^

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan salam sejahtera~
Harap anda disana dapat menyumbangkan sedikit komen walaupun hanya satu.. kerjasama anda amat dihargai..terima kasih ^__^