Wednesday, October 31, 2012

Ketangguhan Berlarutan

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
dear secret diary..

Diatas kesempatan ini saya, tuan empunya blog ini ingin meminta beribu maaf atas kesulitan yang sudah lebih 2 bulan berlaku.. Hal ini kerana saya terlupa kata laluan saya dan juga e-mail saya! huh, apalah malang nasib saya. Pelbagai kata laluan yangtelah dicuba sehinggalah hari ini  akhirnya jumpa jua.. jadi saya ingin memohon maaf jika blog ini tidak best bagi korang semua.. saya jamin akan cuba sedaya upaya untuk cuba mengembirakan anda!
Harap maklum!

-Tamat-

Salam mesra,
Fatihah
Selamat Berseronok ^0^

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan salam sejahtera~
Harap anda disana dapat menyumbangkan sedikit komen walaupun hanya satu.. kerjasama anda amat dihargai..terima kasih ^__^