Wednesday, October 31, 2012

Fav semua juga!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Dear Secret Diary..

Sememangnya setiap orang ada idolanya serta artis kegemaran begitu juga dengan saya.. Saya sangat minat pada Shila Amzah, Najwa Latif, Girl's Generation, Taylor Swift dan juga Rossa. Begitu ramai lagi sebenarnya tetapi saya hanya memberi contoh sahaja. Semua juga pasti ada lagu kegemaran bukan? saya juga begitu terutamanya .. Ting ~ Ting~ Ting~...

1) http://www.youtube.com/watch?v=zE00ds6qE9s (sila klik untuk lihat) ^0^
2) http://www.youtube.com/watch?v=qPe5A_NdSVA (saya pasti ramai orag suka lagu ini) v^__^
3) http://www.youtube.com/watch?v=r1JW2HjztGM (ini lagu lamalah! tetapi tetap menjadi pujaan)

Itulah antara lagu-lagu yang menjadi pilihan (harap lagu lain tidak cemburu~) :D ..
Novel juga menjadi topik di dalam post ini tetapi ia mungkin tidak menepati tajuk kerna tidak semua sukakan novel.. jadi harap maaf ^_^.. Saya suka novel kak Ain Maisarah.
Antaranya...

1) Diary gadis bintang (sesuai dgn nama blog)
2) Aku mahu superbibik
3) Aku mahu ke New York 1 & Aku mahu ke New York 2

Ini sahaja ke? Oh!  it's not true my dear.. There have more than this but I only choose this cause it very best to read (speaking lak). okeylah cukup-cukuplah saya bercerita tentang minat saya dan saya pasti anda semua pasti bosan dengan cerita ini~  okeylah semoga berseronok dalam masa lebih kurang dua bulan je lagi nak bercuti!

Salam mesra,
Fatihah
Selamat Berseronok ^0^

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan salam sejahtera~
Harap anda disana dapat menyumbangkan sedikit komen walaupun hanya satu.. kerjasama anda amat dihargai..terima kasih ^__^