Wednesday, October 31, 2012

Oh Hidup !

Assalamualaikum dan salam mesra,
Dear Secret Diary~

Seperti yang kite tahu Blog adalah tempat yang kita ingin luahkan perasaan.. Jadi mari kita mulakan..

Begitu banyak dugaan yang diberi Allah dalam hidup ini, dan kita perlu tabah menghadapinya~..
Salah satunya dugaan yang perlu saya hadapi dalam mingggu ini~ ..

1) oh! ini yang paling sedih untuk menghadapinya.. Kucing keayangan saya sudah dipulangkan ditempat asalnya.. Hal ini kerana ia asyik bunting dan ia akan  melibatkan kos yang banyak untuk menjaganya.. Jadi ayah saya mengambil keputua untuk mengambil anaknya yang masih belum setahun lagi itu manakala ibunya dipulangkan di pasar borong.. namun saya hanya memendam rasa dan tabah menghadapinya~ oh inilah takdir..

begitulah keperitannya.. mungkin anda akan kata " alah setakat kucing je.. apalah" tapi memang sedih bg saya.. saya amat menyayanginya~ tetapi Allah tabahka hati saya dan saya dapat melaluinya..

Tahun ini mungkin tidak banyak dugaan yang akan dihadapi tp mungkin tahun depan saya dapat agak yang saya bakal melalui lagi banyak dugaan.. ini semua takdir Allah yang Maha Esa.. redo shj lah!

Salam mesra
Selamat Berseronok ^0^

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan salam sejahtera~
Harap anda disana dapat menyumbangkan sedikit komen walaupun hanya satu.. kerjasama anda amat dihargai..terima kasih ^__^