Wednesday, October 31, 2012

Tunjuk ajarku sifu!

Assalamuaalaikum dan salam sejahtera,
Dear Secret Diary...

Oh! saya ingin indahkan lagi blog saya! ada x sifu-sifu yang boleh tunjuk ajar supaya blog saya boleh jadi macam ni  :

1) Lyssa Secret / Lysssa Faizureen
2) Alia Eyra

Inilah blog yang paling cantik saya pernah jumpa.. saya nak sangat blog saya cantik malah lebih cantik daripada dorang (jika mampu) :')
Jadi sifu-sifu sekalian, tolonglah!!
Tapi saya tidak mampu membayarnya (jika perlu) semata-mata mahu hias blog!
jadi jgnlah tamakkan harta di dunia kerna ia tidak berguna langung di dunia akhirat.. biarlah semua perbuatan kita ikhlas kerna pahala bkn kerna harta (kan saya sudah beri ceramah percuma!)

sekian,
Fatihah
Selamat Berseronok ^0^

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan salam sejahtera~
Harap anda disana dapat menyumbangkan sedikit komen walaupun hanya satu.. kerjasama anda amat dihargai..terima kasih ^__^